CRO Consultant gezocht!

Omschrijving

Krijg jij net als wij energie van het creëren van een frictieloze klantenreis wat leidt tot meer conversies voor onze klanten? En begrijp jij als geen ander dat creëren van een cultuur van experimentalist cruciaal is voor elke bedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

Jij bent verantwoordelijk voor het adviseren en doorvoeren en testen van verbeteringen op de website op het gebied van UX met als doel om de conversie te verhogen. Je breng op basis van data, eigen expertise en onderzoek fricties inzichtelijk en maakt een funnel. Je zorgt ervoor dat de prestaties van alle kanalen dankzij jouw strategie worden verbeterd.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Je formuleert heldere conversie optimalisatie doelen voor onze klanten in de e-commerce, overheid en tot aan de financiële sector om ze verder te helpen online te groeien.
  • Je kunt een optimalisatie strategie opstellen op basis van input vanuit zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek
  • Je bent op de hoogte van alle CRO trends en kunt meepraten over interessante ontwikkelingen op dit gebied.
  • Je zorgt er zelf proactief voor dat je kennis van Conversie optimalisatie hoog blijft en deelt deze informatie actief met je collega’s.
  • Je hebt een user-first mindset en denkt vanuit de gebruiker, bij elke a/b test stel je de vraag; “welk probleem lossen we hiermee op?”.

Vereisten

Past binnen onze jonge en dynamische organisatie en bent communicatief vaardig. Je herkent jezelf in onze cultuur en hebt een passie voor online marketing. Het is voor jou een uitdaging om op basis van een goede analyse een commercieel advies aan je klant te presenteren, hierin kun je je kennis en bevindingen goed en in duidelijke taal uitleggen. Rapporteren aan je klant doe je via verschillende kanalen, zoals telefonisch, per mail en fysiek bij de klant aan de tafel.