Digital Marketeer

Omschrijving

Wil jij je inzetten om grote merken op digitaal vlak naar het volgende niveau te helpen? Ben jij een digitale tacticus die moeiteloos de weg weet in een landschap van Search, Social, Programmatic en meer? Dan is de functie van Digital Marketeer bij Reprise iets voor jou! 


Wij zijn Reprise!

Het leukste digital marketingbureau van Nederland. Wij zijn een award winning agency en sinds 2014 onderdeel van IPG Mediabrands. Dit betekent dat wij goede partnerships hebben met onder andere Google en Facebook, met vele opleidingsmogelijkheden en het behalen van certificaten. Al sinds de begindagen van online werken wij aan de beste digitale strategieën voor prachtige klanten als Coca-Cola, Jumbo, Landal Greenparks, Rabobank en Wehkamp.



Werken als Digital Marketeer bij Reprise:

Als Digital Marketeer ben je de verbindende schakel tussen klant, offline media en een grote groep (digitale) mediaspecialisten. Gezamenlijk onderzoek je de exacte klantvraag en bijbehorende totale mediastrategie. Vervolgens zorg je ervoor dat deze specialisten op basis van jouw tactische kaders een geïntegreerd digitaal advies opleveren, zodat er een succesvolle en kwalitatieve digital campagne wordt gedraaid.

Vereisten

Jij

  • Bent verantwoordelijk voor het succes en kwaliteit van de digital campagnes en stuurt waar nodig tussentijds bij.
  • Zorgt samen met UM of Initiative (onze mediabureaus) voor een geïntegreerd (digitaal) media advies voor onze klanten. (Amsterdam)
  • Levert samen met de consultants tussentijds rapportages en eindevaluaties op. Jij zorgt voor één soepel verhaal.
  • Draagt bij aan het volgen van het juiste proces, zodat we de klant efficiënt, snel kunnen helpen én kwaliteit leveren.
  • Krijgt energie van kansen spotten bij klanten waar wij ze bij kunnen helpen.
  • Bent niet op je mondje gevallen en ‘staat je mannetje’.
  • Krijgt energie van het woord pitch en haalt alles uit de kast om het béste verhaal te vertellen aan een nieuwe potentiële klant.
  • Vraagt eerst waarom voordat je gaat rennen.
  • Je werkt samen met meer dan 150 digitale specialisten en nog vele andere media specialisten, maar ook met klanten, exploitanten en mediapartners.


Wat krijg je ervoor terug?

  • Werken voor toonaangevende A-merken: branding en performance.
  • Leren van 150+ ervaren digitale professionals.
  • Onderdeel van een internationaal netwerk.
  • Doorgroeimogelijkheden binnen Reprise en onze andere labels binnen IPG Mediabrands in Amsterdam.


Werken bij Reprise betekent meer:

  • Gezamenlijke lunch en vrijdagmiddagborrels.
  • Social > Feestjes / Kerstdiner / Beachparty / Pubquizzen.
  • Sport > Bootcamp / Kickboksen / Yoga.
  • Wellbeing: Inspiratie vanuit Boost ons wellbeing platform bomvol tips & inspiratie voor alle IPG MediaBrands medewerkers.
  • Thuiswerkmogelijkheden.
  • Goede (online) begeleiding / 100 dagen inwerk plan m.b.v. een buddy.
  • Werk en privé in balans.


* Door recente ontwikkelingen rondom het COVID-19 virus houdt Reprise de richtlijnen van het RIVM aan. De veiligheid van onze medewerkers staat hierbij voorop. Sollicitaties en sociale evenementen vinden daarom voorlopig digitaal plaats. We doen er alles aan om sociale activiteiten digitaal te laten plaatsvinden en zullen zodra het RIVM dit toelaat weer activiteiten gaan organiseren!




Zijn wij een match? Top! Onderaan deze pagina kun je op deze vacature reageren.

Vervolgens nemen onze recruiters zo spoedig mogelijk contact met jou op en zal onderstaande procedure in gang worden gezet.


Meer weten? Bel +31 20 799 30 00 of mail Bart.Linthorst@mbww.com

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.



Sollicitatieprocedure