Ervaren Process & Support medewerker

Omschrijving


Ben jij nauwkeurig en analytisch sterk? Laat je niet los totdat je tevreden bent? En kijk je altijd hoe zaken sneller of handiger kunnen worden gedaan? Heel goed! Dan is de rol van (ervaren) Process & Support Medewerker jou op het lijf geschreven!


Wat je gaat doen

Als Process & Support medewerker ben je onderdeel van het Operations team en daarmee een zeer belangrijke schakel in onze bedrijfsvoering. Het Operations team bestaat momenteel uit 6 collega’s en jij wordt onze 7e topper! Onder het Operations team van Reprise valt de afdeling Client Services en Resource Management. Jij bent onderdeel van het Client Services team, maar werkt ook mee met projecten binnen het Resource Management team. Daarnaast zijn we onderdeel van de centrale Operations afdeling van Mediabrands Nederland (binnen Mediabrands werken verschillende Media, Online Marketing en Creatieve bureaus samen). Ook binnen Mediabrands breed leid of draai je mee in processen en projecten. Kortom: alles wat we kunnen verbeteren mag jij je tanden inzetten.


In de rol van Process & Support medewerker ben je deels bezig met de invoer van Operations data, maar ga je je met name bezighouden met de controles en analyses van de Operations data. Op basis van de controles en analyses en alles wat je tegenkomt, ga je projecten opzetten om de efficiëntie en/of de kwaliteit te verhogen van de diverse processen. Soms pak je de projecten zelfstandig op, soms zul je samenwerken met een boel andere enthousiaste collega’s. Bij Reprise willen we onszelf altijd verbeteren, dus als jij ziet dat iets beter kan dan moedigen we dat met z’n allen aan!


Geen dag is gelijk voor een Process & Support medewerker. Je richt zelf je dagen in met de taken en verantwoordelijkheden die er bij jou liggen. De ene dag zul je je misschien helemaal verliezen in een project, een andere dag ben je vooral aan het sparren met het team en andere collega’s. Je krijgt veel vrijheid omdat je goed bent in je werk en zelf het beste weet hoe jij je taken en dagen optimaal kunt indelen. Maar je hoeft het natuurlijk niet alleen te doen; je werkt met veel verschillende collega’s samen en we helpen elkaar de beste resultaten neer te zetten.


Ervaringen van collega’s

We opereren in een dynamische markt. Ik ben dan ook trots dat we als Client Services team iedere dag weer alles in goede banen kunnen leiden en merken dat de gehele groep hier enthousiast van wordt.” 


Sandra van der Linde, Operations Manager

Vereisten


Wat we van je vragen

  • Een afgeronde HBO opleiding 
  • Ervaring met MS Office, met name MS Excel
  • Affiniteit met data
  • Nauwkeurigheid 
  • Een getting things done mentaliteit  
  • Project Management vaardigheden
  • Teamplayer 
  • Minimaal 3 jaar werkervaring
  • Dienstverband 32-40 uur


Wat we je bieden

  • Een marktconform salaris passend bij jouw ervaring 
  • 26 vakantiedagen per jaar op basis van een 40-urige werkweek 
  • Werken voor toonaangevende A-merken 
  • Een uitdagende baan in ons gezellige Client Services team 
  • Ruimte voor je persoonlijke ontwikkeling


Werken bij Reprise betekent meer:

  • Gezamenlijke lunch en vrijdagmiddagborrels*
  • Social > Feestjes / Kerstdiner / Beachparty / Pubquizzen*
  • Sport > Bootcamp / Kickboksen / Yoga*
  • Wellbeing > Inspiratie vanuit Boost ons wellbeing platform bomvol tips & inspiratie voor alle IPG Mediabrands medewerkers
  • Thuiswerkmogelijkheden
  • Goede (online) begeleiding
  • Werk en privé in balans

* Door ontwikkelingen rondom het COVID 19 virus houdt Reprise de richtlijnen van het RIVM aan. De veiligheid van onze medewerkers staat hierbij voorop. Sollicitaties en sociale evenementen vinden daarom voorlopig digitaal plaats. We doen er alles aan om sociale activiteiten digitaal te laten plaatsvinden en zullen zodra het RIVM dit toelaat weer activiteiten gaan organiseren!


Over Reprise

Wij zijn Reprise (voormalig Traffic4u). Het leukste digital marketingbureau van Nederland. Reprise is onderdeel van het wereldwijde IPG Mediabrands. Al sinds de begindagen van online werken wij aan de beste digitale strategieën voor klanten als G-Star, Jumbo, Landal Greenparks, Rabobank, TNT en Wehkamp. Dit doen we met een groep van ruim 150 gepassioneerde online professionals. In Groningen én Amsterdam. Bij ons kom je terecht in een cultuur waar hard wordt gewerkt, maar waar ook zeker ruimte is voor ontspanning. ‘Work hard play hard’ zeggen we dan. Dit zie je dan ook terug in de vele activiteiten die we voor onze mensen organiseren. Mogen we jou ook verwelkomen? Neem dan contact met ons op en wie weet ben jij binnenkort ook een Repriser!