Medior SEO Consultant

Omschrijving

Krijg jij net als wij energie van online marketing en ben jij een ervaren marketeer met veel kennis over SEO? En begrijp jij als geen ander dat dit gelijk staat aan een complete organic digital marketing strategy? Dan zijn wij op zoek naar jou!

 

Wat ga je doen?

 

Jij bent verantwoordelijk voor het adviseren en doorvoeren van verbeteringen op de website op het gebied van techniek, content en UX. Je zorgt ervoor dat niet alleen de prestaties van de organic, maar ook van de paid kanalen dankzij jouw strategie worden verbeterd.

Ook ben je verantwoordelijk voor het verbeteren van het organische verkeer náár de site; jij snapt als geen ander dat je hier meer voor nodig hebt dan de zoekmachines alleen. 

 

Taken en verantwoordelijkheden


  • Je formuleert heldere online marketing doelstellingen voor onze klanten in de e-commerce, overheid en tot aan de financiële sector om ze verder te helpen online te groeien.
  • Je bent op de hoogte van alle SEO trends en kunt meepraten over interessante ontwikkelingen op dit gebied.
  • Je zorgt er zelf proactief voor dat je kennis van Search Engine Optimization hoog blijft en deelt deze informatie actief met je collega’s.
  • Je neemt de User Experience mee in je searchstrategie en bent op de hoogte van de nieuwste trends binnen search en UX.
  • Je werkt nauw samen met SEA consultants en biedt een geïntegreerde searchstrategie oplossing aan aan onze klanten om zo het maximale resultaat te bereiken binnen de zoekomgeving.

 

Jij 

Past binnen onze jonge en dynamische organisatie en bent communicatief vaardig. Je herkent jezelf in onze cultuur en hebt een passie voor online marketing. Het is voor jou een uitdaging om op basis van een goede analyse een commercieel advies aan je klant te presenteren, hierin kun je je kennis en bevindingen goed en in duidelijke taal uitleggen. Rapporteren aan je klant doe je via verschillende kanalen, zoals telefonisch, per mail en fysiek bij de klant aan de tafel.

 

Wat we je bieden

 

  • Een marktconform salaris passend bij jouw ervaring 
  • 26 vakantiedagen per jaar op basis van een 40-urige werkweek 
  • Werken voor toonaangevende A-merken 
  • Leren van 150+ ervaren digitale professionals 
  • Onderdeel van een internationaal netwerk 
  • Ontwikkelmogelijkheden en begeleiding van onze L&D Manager  
  • Gezamenlijke lunch en vrijdagmiddagborrel 
  • Samen sporten: bootcamp, kickboksen en yoga 
  • Een actieve fun en co vereniging (PV)


Vereisten

  • Een diploma op minimaal HBO niveau van een voor de functie relevante opleiding
  • Minimaal 2 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie 
  • Ervaring met het begeleiden van sitemigraties is een pré
  • Kennis van HTML, CSS en javascript is een pré
  • Ervaring met Google Analytics
  • Het vermogen om technische kennis goed over te brengen.
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal / An excellent command of Dutch

Vereisten

Over Reprise 

Wij zijn Reprise (voormalig Traffic4u). Het leukste digital marketingbureau van Nederland. Sinds 2014 zijn we onderdeel van het wereldwijde IPG Mediabrands. Al sinds de begindagen van online werken wij aan de beste digitale strategieën voor klanten als G-Star, Jumbo, Landal Greenparks, Rabobank, TNT en Wehkamp. Dit doen we met een groep van ruim 150 gepassioneerde online professionals. In Groningen én Amsterdam. Bij ons kom je terecht in een cultuur waar hard wordt gewerkt, maar waar ook zeker ruimte is voor ontspanning. ‘Work hard play hard’ zeggen we dan. Dit zie je dan ook terug in de vele activiteiten die we voor onze mensen organiseren. Mogen we jou ook verwelkomen? Neem dan contact met ons op en wie weet ben jij binnenkort ook een Repriser!  

Meer weten?  Bel +31 20 799 30 00 of mail naar Youri.kiemeney@mbww.com 

* Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld